Veelgestelde vragen

Hoe kunt u bestellen?

De urnen en accessoires van de Prossimo-collectie zijn op de volgende wijze te bestellen: 
Besteloptie 1: rechtstreeks via deze website.
Besteloptie 2: met de unieke code die u heeft ontvangen van uw uitvaartbedrijf/crematorium bestelt u op deze website via de bestelomgeving van het uitvaartbedrijf/crematorium.
Besteloptie 3: u plaatst uw bestelling bij het uitvaartbedrijf/crematorium.

Hoe kunt u betalen?

Besteloptie 1: indien u rechtstreeks via deze website bestelt, dan kunt u betalen met iDEAL of creditcard.
Besteloptie 2: indien u bestelt met de unieke code van uw uitvaartbedrijf/crematorium, dan verloopt de betaling via het desbetreffende uitvaartbedrijf/crematorium volgens hun voorwaarden.
Besteloptie 3: indien u rechtstreeks via het crematorium/uitvaartbedrijf bestelt, dan verloopt de betaling via het desbetreffende uitvaartbedrijf/crematorium volgens hun voorwaarden

Wat is de levertijd?

Welke besteloptie u ook kiest, gelet op het ambachtelijke productieproces in Italië kunt u uitgaan van een gemiddelde levertijd van vijf weken.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen. Er worden dus geen aparte verzendkosten in rekening gebracht. 

Zijn de urnen geschikt voor buiten?

De Prossimo-urnen zijn sierurnen en uitsluitend geschikt voor gebruik binnenshuis.

Hoe kunt u de urn schoonmaken?

U kunt het product afstoffen en oppoetsen met een zachte droge doek tot het weer glanst. Gebruik geen schoonmaakmiddelen of -doekjes die de lak kunnen beschadigen.